Pages

Tuesday, December 29, 2015

Ultima scrisoare

M-am gândit să iți scriu,
pentru ultima dată,
Pe-o bucată de suflet
de mult înghetată.
Și-am să-ți scrijelesc cu sânge
litere de dor
Și-am să-ți zic pentru ultima dată:
"Ești tot ce ador!"
Am sa iau un condei
-muiat în sânge încălzit de furie
Și-am să-ți scriu pe-o lacrimă uscată
Că ești tot ce am iubit vreodată.
Am să iau un stilou
Și-am să-i pun în loc de cerneală
Plânsul meu din călimară
Și-am să scriu cu el pe-o bucată de piele
Cum m-a dus dragostea ta spre stele.
Am să iau o pană de corb
Și-am s-o înmoi în dorul ce ți-l port
Și-mi voi scrie pe buzele-mi ciobite
Cuvinte, fapte, sentimente (toate despre tine)
Ce n-or sa mai poată fi rostite.
Voi însemna pe ele
Iubirea ce ți-o port
Și că-n veci din sufletu-mi n-am să te scot.
Îmi voi scrijelii obrajii cu povești
Cu sărutări, cu jurăminte, cu gânduri
dar mai ales,
cu dorințele-mi neîmplinite.
Și c-o peniță de cristal
Numele ți-l voi incresta
pe inima mea.
Și-am să te port așa, tăcut,
Doar pentru ca n-am putere, nici voință
Să te uit.

No comments:

Post a Comment

Tell me your opinion about this article!!!