Pages

Thursday, December 10, 2015

În așteptarea ta...

În lumina nopții, când doar îngerii veghează somnul dulce al omenirii, tu mi-l vegheai pe al meu.
În clipele desartice ale sufletului, când doar îngerii mai liniștesc suflete răscolite, tu mi-l alinai pe al meu.
În clipele de fericire, când purtat ți sufletul pe aripi de înger, tu îl fericeai pe al meu.
În clipele triste, când zâmbetul dispare fără urmă, tu știai unde să-l cauți pe al meu.
În nopțiile friguroase, când tot trupul îți tremură ca de asprimea frigului, tu știai cum să-ți faci trupul pătură caldă pentru al meu.
În zilele ploiase, când mohorât mi-era și spiritul din mine, tu știai cum să-l îmbraci în curcubeu.
În zilele când ploaia era doar în ochii mei, tu știai prin zâmbet cum s-aduci soarele în ei.
În zilele când eu nu mai credeam că pot, tu știai cum să-mi pui încrederea la loc.
Și-n zilele astea când mi-e gol sufletul de mine, încerc să-l îmbrac cu amintiri răzlețe despre tine.
În zilele astea când niciun orizont nu se arată, respir adânc și sper că ai să te întorci vreodată.

No comments:

Post a Comment

Tell me your opinion about this article!!!